بسته بندی

معرفی جامع قوطی فلزی طلایی

قوطی فلزی طلایی

کاربرد قوطی فلزی طلایی در بسته بندی زعفران

قوطی های فلزی  طلایی امروزه به دلیل زیبایی و کیفیت خوب باعث شده است بسیار مورد استفاده در صنعت بسته بندی زعفران  و شمع های تزیینی و بسته بندی شکلات و بسته بندی خشکبار و هل و غیره ….. قرار بگیرد این قوطی ها از فلز با روکش های طلایی و پوشش های رنگی تولید می شود یکی از روشهای تولید قوطی های طلایی عملیات شکل دادن به فلزات  توسط قالبهای کشش و نورد می باشد .

قوطی فلزی طلایی
قوطی فلزی طلایی زعفران

قوطی های طلایی در صنعت بسته بندی زعفران بسیار کاربرد دارد به دلیل آنکه این قوطی ها بسیار با کیفیت و دارای پوششی بر روی خود میباشند که با هوا واکنش نشان نمی دهند و از نظر بهداشتی مناسب بسته بندی زعفران می باشد.

قوطی های طلایی که برای بسته بندی زعفران مورد استفاده قرار می گیرند دارای سایزهای مختلفی می باشد و این سایزها  به ما این امکان را می دهد برای بسته بندی زعفران در قوطی های طلایی وزن های مختلفی را بسته بندی نماییدم

 همچنین به دلیل پوشش که بر روی این قوطی های فلزی طلایی ایجاد شده سبب می شود که کیفیت زعفران هنگام بسته بندی در قوطی های طلایی تغییر نکند.

همچنین امکان چاپ برند بر روی قوطی های طلایی به راحتی قابل انجام می باشد یا همانطور که در زیر در تصویر مشاهده می کنید شما به راحتی می توانید باید کمک یک برچسب اطلاعات محصول خود را شامل نوع زعفران وزن زعفران تاریخ مصرف شرایط نگهداری زعفران و خواص زعفران را بر روی برچسب چاپ و روی قوطی های فلزی  طلایی قرار دهید .

نمونه چاپ برند بر روی قوطی طلایی
نمونه چاپ برند بر روی قوطی طلایی

یکی دیگر از مسائل مهم که برای بسته بندی زعفران در قوطی های فلزی طلایی مهم می باشد عدم ورود هوا به درون بسته بندی زعفران می باشد به دلیل کیفیت بالای تولید در ساخت قوطی فلزی هنگام بسته شدن درب آن ها فاصله بین بدنه قوطی  فلزی طلایی و در باقی نمی ماند که هوا بتواند به درون بسته بندی زعفران  راه پیدا کند .

در نتیجه خواص زعفران هنگام بسته بندی در این قوطی ها  فلزی تغییر نمی کند و عطر و بوی زعفران از بین نمی رود همچنین به خاطر مقاوم بودن این بسته بندی امکان ارسال آن از طریق سیستم‌های پست و سیستم های ارسال کالا به راحتی امکان پذیر می باشد

همچنین قوطی های  فلزی طلایی در کشورهای که طادرات زعفران ایران به آن انجام می‌شود شناخته شده و به راحتی مشتری ها از این قوطی ها  فلزی استقبال خواهند نمود

یکی دیگر از مسائل مهم در استفاده از قوطی های فلزی طلایی در بسته بندی زعفران استفاده کردن از نایلون های شیرینگ می باشد ما به راحتی می توانیم این بسته بندی های زعفران را که در قوطی های طلایی انجام شده است به صورت تعداد های مشخص شیرینگ و روانه بازار نماییم .

هنگامی که از شیرینگ برای بسته بندی این قوطی های طلایی استفاده میشود هوا به هیچ عنوان با محصول و بدنه  تماس نخواهد داشت .

یکی دیگر از مسائل بسیار مهم مقاومت بدنه این قوطی های فلزی  در مقابل رطوبت می باشد چون مقصد بسیاری از زعفران های بسته بندی شده در قوطی های فلزی طلایی کشورهای حوزه خلیج فارس یا کشورهای اروپایی می باشد که دارای درصد رطوبت نسبی بالا در هوا می باشد بدنه مقاوم این قوطی ها در مقابل رطوبت این شانس را به تولید کننده می‌دهد که ظروف فلزی آنها آسیب نبیند

معمولاً برای بسته بندی زعفران در وزن های یک گرم دو گرم سه گرم و چهار گرم از قوطی های فلزی طلایی می توانیم استفاده نماییم البته قوطی های طلایی در سایزهای بزرگتر نیز وجود دارد که ما می توانیم حتی تا ۱۰ گرم زعفران سوپر نگین در آن بسته بسته بندی نماییم.

قوطی های طلایی فلزی در سایزهای مختلفی به شرح زیر تولید می شود.

1- قطر 6/5 سانت ارتفاع ۲ سانت مناسب ۱ تا ۲ گرم زعفران  نگین می باشد البته بستگی به ریز و درشتی و نوع زعفران دارد.

۲- قطر شش و نیم ارتفاع سه سانت مناسب نیم مثقال زعفران

3-قطر 9 سانت ارتفاع دو و نیم سانت مناسب یک مثقال زعفران البته توجه داشته باشید که نوع زعفران مانند  درشتی و ریزی آن در وزنی که قابل بسته بندی در این قوطی های فلزی طلایی بستگی دارد .

4- قطر ۱۰ سانت ارتفاع دو و نیم سانت مناسب ۵ تا ۶ گرم زعفران و قطر ۱۲ سانت ارتفاع ۴ سانت مناسب ۸ تا ۱۰ گرم زعفران درشت می باشد.

برای مشاوره می توانیید با شماره زیر تماس بگیرید.

09125862531

مطالب مرتبط