ادویه, بسته بندی, خشکبار, زعفران, شمع سازی, شیرینی

قوطی فلزی کوچک

نمونه ای از محصول مناسب برای بسته بندی زعفران و صادرات آن

قوطی فلزی کوچک چیست؟

کلمه قوطی فلزی کوچک دو معنی دارد. در مرحله اول ذهن شنونده به سمت پروفیل های مورد استفاده در صنعت در و پنجره یا صنایع وابسته می رود، اما قوطی فلزی کوچک در اینجا به قوطی های مورد استفاده در صنعت بسته بندی و صنعت شمع سازی اشاره دارد. استفاده می شود.

مرکز فروش عمده قوطی فلزی دز تهران اره دهنده انواع محصولات فلزی
مرکز فروش عمده قوطی فلزی دز تهران اره دهنده انواع محصولات فلزی

طبقه بندی قوطی های فلزی کوچک

طبقه بندی گروه اول

دو دسته برای این محصولات وجود دارد طبقه بندی گروه اول این گروه بر اساس شکل ظاهری طبقه بندی شده و به دو دسته اصلی گرد و مربع تقسیم می شوند. این دو دسته پرکاربردترین مدل های مورد استفاده در صنعت بسته بندی هستند. به عنوان مثال از قوطی های فلزی گرد برای بسته بندی انواع زعفران و خشکبار استفاده می شود اما از مدل مربع می توان برای بسته بندی زعفران و صادرات آن و یا برای جعبه های فلزی فانتزی استفاده کرد

طبقه بندی گروه دوم

این دسته بندی بر اساس حجم داخل قوطی های فلزی انجام می شود و به مدل قوطی مربوط نمی شود، البته باید توجه داشت که قوطی های فلزی کوچکی نیز وجود دارد که برای بسته بندی انواع روغن موتور، روغن های خوراکی و نفتی استفاده می شود. مواد مبتنی بر مانند چرخ دنده ها. و غیره استفاده می شود که در این مبحث بیشتر به محصولاتی می پردازیم که برای صنعت بسته بندی کاربرد دارند مانند بسته بندی زعفران، بسته بندی میوه خشک، بسته بندی گل، بسته بندی شکلات و ….

البته از قوطی های فلزی برای بسته بندی عسل نیز استفاده می شود و از مدل هایی از این محصولات برای بسته بندی عسل استفاده می شود.

نمونه ای از یک قوطی فلزی کوچک برای بسته بندی زعفران استفاده می شود
نمونه ای از یک قوطی فلزی کوچک برای بسته بندی زعفران استفاده می شود

در ادامه نمونه هایی از قوطی فلزی کوچک که به صورت مربع با طرح های مختلف هستند را مشاهده می کنید. یکی از طرح هایی که روی بدنه این قوطی ها کار شده طرح خاتم است. محصولی که در تصویر زیر می بینید وجود دارد اما در تصویر زیر دو طرح دیگر را نیز مشاهده می کنید، یکی طرح طلایی ساده که روی قوطی قرار دارد و یک طرح کوپلن که برگرفته از کوبلین های قدیمی است که بافته می شدند.

طرح روی بدنه می توانند به شفارش مشتری طزاحی و تولید شود


نمونه ای از قوطی فلزی مستطیلی
نمونه ای از قوطی فلزی مستطیلی

نمونه قوطی فلزی کوچک به قطر 6 سانتی متر و ارتفاع 3.5 سانتی متر را مشاهده می کنید که برای ساخت شمع و بسته بندی زعفران بسیار مفید است.

این محصول به دلیل سبک بودن بسته بندی و قابلیت استفاده از برچسب روی آن و زیبایی خاص آن برای ظروف زعفرانی نیز قابل استفاده است.

محصول Nonme برای ساخت شمع و بسته بندی زعفران مناسب است
محصول Nonme برای ساخت شمع و بسته بندی زعفران مناسب است

تولید اختصاصی قوطی فلزی کوچک مخصوص زعفران

در نمونه های زیر از قوطی های فلزی کوچک می بینید که به طرح خاتم معروف هستند. این محصول برای بسته بندی زعفران کاربرد فراوانی دارد و می توان گفت که مخصوص زعفران طراحی و تولید شده است. رنگ های مختلف قابل تولید است و البته توجه داشته باشید که نمونه هایی از این محصولات همیشه در مجموعه زرین پک موجود است. اگر نیاز به تولید این محصول با طراحی خاص دارید، لازم است

حداقل سفارش شما باید 10000 عدد باشد تا بتوانیم آن را تولید کنیم در غیر این صورت برای مصرف و بسته بندی زعفران خود از محصولات آماده تولید شده در مجموعه زرین پک استفاده کنید. قوطی فلزی کوچک یکی از بهترین ظزوف برای صادرات زعفران است

 

نمونه ای از محصول مناسب برای بسته بندی زعفران و صادرات آن
نمونه ای از محصول مناسب برای بسته بندی زعفران و صادرات آن
محصولی که در زیر مشاهده می کنید:

یک قوطی فلزی کوچک به قطر 10 سانتی متر و ارتفاع 3 سانتی متر می باشد. این محصول برای بسته بندی انواع شکلات و گیف کاربرد دارد. یا کل بدنه را به رنگ دلخواه تولید کرد، فقط توجه داشته باشید که برای کارهای اختصاصی، سفارش باید حداقل 10000 عدد باشد تا بتوانید مجموعه زرین پک را برای شما پیاده سازی کنید. اما طرح ها و رنگ ها همیشه در فروشگاه اینترنتی زرین پک موجود است. . به عنوان مثال رنگ طلایی یکی از رنگ هایی است که در اندازه های مختلف در این مجموعه موجود است . شما می توانید هر تعداد که نیاز دارید خریداری کنید.

از طریق فروشگاه سفارش دهید، توجه کنید که در تصویر دو طرح آن را می بینید، یکی طرحی است که بدنه آن طلایی و درب آن رنگی شده است .
در کنار آن یک قوطی فلزی کوچک به قطر 10 سانتی متر و ارتفاع آن قرار دارد. 30 سانتی متر. به شکل کاملا نقره ای و به رنگ طلایی تولید شده است

 


قوطی رنگی
قوطی رنگی
قوطی طرح دار رنگی
قوطی طرح دار رنگی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *