بسته بندی, زعفران

چاپ پاکت زعفران

نمونه های پاکت لوکس زعفران

 چاپ پاکت زعفران جز یکی از اولین روشهای بسته بندی زعفران می باشد

با چاپ پاکت زعفران برای محصول خودبه یک برند تبدیل شوید. زعفران به عنوان یک ادویه بسیار قیمتی در دنیا شناخته می شود به دلیل خواص زیادی که این ادویه دارد و کشت آن در مناطق خاصی از دنیا؛ این ادویه به عنوان گران ترین و با ارزش ترین کالا به حساب می آید.

بازارهای مصرف زعفران در دنیا و ایران این محصول را برای مواردی مانند تولید شیرینی یا لوازم آرایشی یا به عنوان طعم دهنده در غذا و نوشیدنی ها مورد استفاده قرار می دهند پس مصرف کنندگان زعفران در دنیا بسیار زیاد و با سلیقه های مختلفی می باشند پس بر اساس بازار مصرف باید از بسته بندی مختلف زعفران برای آن استفاده نمایم .

پس ما باید برای بسته بندی زعفران بهترین و زیباترین بسته بندی را به کار ببریم چون زعفران به عنوان طلای سرخ در دنیا شناخته شده است
Gold saffron

زعفران دارای گونه های مختلفی می باشد و در کشورهایی مانند ایران و افغانستان در منطقه هرات و اسپانیا و در مناطق کوچکی در کشورهای حوزه دریای خزر و چین کشت می شود که بر اساس گونه های مختلفی که این گیاه دارد دارای رنگ های مختلفی می باشند.

در ایران زعفران به دو صورت کشت  می شود در زمین های کشاورزی و کشت در گلخانه  که دارای کیفیت های مختلفی می باشد این زعفران تولیدی در بسته بندی های مختلفی روانه بازارهای داخلی و خارجی می شود بسته بندی زعفران می توانند جزو ساده ترین کار ها و کم هزینه ترین کار تلقی شود.

این خود باعث شده است به دلیل قیمت بالای زعفران و سود زیاد آن افراد زیادی زعفران های بی کیفیت و تقلبی را در بسته بندی های عمومی بسته بندی نموده و روانه بازار کنند شاید تا حالا برای شما این سوال پیش آمده است که چرا پاکت هایی با نام زعفران قائنات و زعفران ممتاز و غیره روانه بازار شده است ولی از کیفیت مطلوبی محصول درون آن برخوردار نیست در ادامه این موضوع را شرح می دهیم.

مشکل اصلی در این نوع بسته بندی زعفران وجود پاکت های با چاپ عمومی در بازار می باشد که هر فردی می تواند آنها را با تعداد کم تهیه نمایند و به راحتی هر محصول را در آن بسته بندی نمایند خیلی وقت ها کشاورزان و زعفران کاران عزیز به این نکته توجه نمی کنند و محصول درجه یک خود را در پاکت هایی با برند های عمومی بسته بندی می کنند.

پاکت زعفران ممتاز قاینات

حال چاره کار چیست برای آنکه که بتوانیم محصول زعفران درجه یک خود را در یک بسته بندی مناسب و شکیل بسته بندی نماییم لازم است اقدام به چاپ پاکت به صورت اختصاصی با برند و مشخصات خود نمایم تا هم روشی برای بازاریابی زعفران تولیدما شود.

در این فیلم نمونه های از پاکت های زعفران چاپ شده توسط مجموعه زرین پک قابل مشاهد می باشد.

و همچنین مشتری بتواند با اطلاعات که بر روی پاکت زعفران چاپ شده است محصول با کیفیت ما را از بین هزاران محصول بشناسد و به راحتی با نگاه کردن به بسته بندی زعفران بتواند اطلاعات لازم را به دست آورد.

پاکت زعفران اختصاصی
نمونه پاکت زعفران اختصاصی
نوشته پشت پاکت زعفران
نمونه اطلاعات پشت پاکت زعفران

مجموعه زرین پک به شما کمک می کند که بتوانید با کمترین هزینه بهترین کیفیت شما را به اهداف خود برساند در مجموعه زرین پک وجود طراحان که به صورت تخصصی بر روی بسته بندی زعفران کار میکنند بهترین بسته بندی زعفران را برای شما طراحی و مجموعه زرین پک آن را چاپ نماید.

برای چاپ پاکت زعفران اولین قدم داشتن یک ایده خوب و مشخص نمودن بازاری که قرار است محصول شما در آن عرضه شود می باشد ما با دانشی که در طی سالیان زیاد کسب نموده ایم می توانیم شما را بر اساس بازار هدف راهنمایی نماییم تا شما بتوانید یک پاکت زعفران خوب طراحی و چاپ نمایید.

از همه مهم تر مجموعه زرین پک با داشتن قالب های بسیار متنوع برای چاپ پاکت زعفران به شما کمک می کند که در هزینه ها صرفه جویی نمایید چون برای چاپ پاکت زعفران لازم است شما یک هزینه برای قالب های برش پرداخت نمایید که این هزینه می تواند بسیار بالا باشد.

ولی مجموعه زرین پک با در اختیار داشتن قالب های بسیار متنوع به شما کمک می کند در زیر نمونه های از قالب های  چاپ پاکت زعفران موجود  در مجمعه زرین پک در ادامه نشان داده شده است .

نمونه قالبها

نمونه قالبهایی که در زرین پک موجود است و مشتریان میتوانند بدون پرداخت هزینه قالب، از آنها استفاده کنند.

نمونه پاکت چاپ شده زعفران
نمونه پاکت چاپ شده زعفران
نمونه پاکت چاپ شده زعفران
نمونه پاکت چاپ شده زعفران
پک زعفران
نمونه ای از پک زعفران طراحی و چاپ شده توسط مجموعه زرین پک

به راحتی پاکت زعفران خود را چاپ نمایید فقط کافی است برای چاپ پاکت زعفران یا پک زعفران اطلاعات و مشخصات لازم را به مجموعه زرین پک ارائه دهید

این مجموعه بعد از طراحی بر روی قالب مورد نظر شما و ارائه آن به شما و اضافه نمودن نقطه نظرات شما برروی طراحی انجام شده بر روی پاکت زعفران و اصلاحات آن اقدام به چاپ پاکت زعفران برای شما می کند پس توجه کنید شما می توانید محصول زعفران خود را در بسته بندی های بسیار مناسب و متنوع روانه بازار کنید.

ما به شما پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان از بسته بندی هایی که به عنوان بسته بندی های عمومی در بازار می باشد استفاده نکنید چون این بسته بندی های زعفران به راحتی در اختیار همه قرار دارد و افراد سودجو اقدام به بسته بندی های زعفران در این پاکت‌ها می نمایند

اگر شما اقدام به این کار کنید مصرف کننده نهایی نمی تواند تشخیص دهد که محصول شما از کیفیت خوب برخوردار است و امکان اشتباه در انتخاب محصولات با کیفیت برای آن به وجود می‌آید و این نکته سبب می‌شود که در خریدهای بعدی دیگر به سراغ بسته بندی هایی که به صورت عمومی وارد بازار شده است نرود و از همه مهمتر شما با چاپ پاکت زعفران سبب این می شود که خود را در ذهن مشتری جاودان نمایید.

پک لوکس زعفران
نمونه پک طراحی شده توسط مجموعه زرین پک
نوشته پشت پاکت زعفران
پک زعفران طراحی شده توسط زرین پک

مطالب مرتبط