شیرینی

شیشه جار کیک (زرین پک)

نمونه محصول زرین پک

معرفی  کامل شیشه جار کیک زرین پک
شیشه جار کیک( زرین پک) عنوانی است که شما بسیار شنیده اید، چرا به آن این عنوان داده می شود.

خیلی وقتها هست که ما تصمیم به برگزاری جشن یا مهمانی های خاصی داریم و تمایل داریم در آن مهمانی دسر یا کیک یا شیرینی به صورت بسیار خاص و زیبا و بهداشتی سرو شود.

برای این منظور لازم است از شیشه های جار کیک استفاده شود این محصول به گونه ای طراحی شده است که مناسب مراسم های که گفته شد است. و مانند تصویر زیر درون آن کیک و دسر و شیرینی درست می شود .

شیشه جار کیک
شیشه جار کیک

مراحل کار به این صورت است که شما پس از درست کردن کیک یا دسر درون این شیشه هایی که به عنوان شیشه های جار کیک از آنها یاد شد سپس اقدام به تزئین آن می کنید  و تصاویری از نمونه های آن را می توانید ببینید یک مهمانی به یادماندنی را برای مهمانان فراهم کنید.

نمونه شیشه مناسب جار کیک
نمونه شیشه مناسب جار کیک

شیشه جار کیک 

شیشه جار کیک  می توانستند مشکلاتی که برای پخش کردن شیرینی هایی که به صورت یک تیکه درست می شوند  را  حل کند و نیاز به زمان انرژی برای برش آنها و پخش کردن آن هنگام مراسم وجود دارد را تسهیل کند

همچنین دسر هایی که برای مهمانی ها تهیه می شود خیلی وقت ها در ظروف بزرگتر درست می‌شود و مهمان خود باید اقدام به برداشتن آن کند و مشکلاتی هنگام این کار به وجود می آید مثلاً به یک نفر بیشتر به یک نفر کمتر خواهد رسید ولی شما می توانید به کمک جار کیک این مشکلات را برطرف نمایید.

از همه مهمتر این شیشه های جار کیک قابلیت این را دارند که شما درون آن ها شکل های بسیار زیبا به دسر و شیرینی خود بدهید و این محصول را با زیبایی هرچه بیشتر جهت تزیین میزهای پذیرایی خود مورد استفاده قرار دهید.

شیشه های جار کیک در شکل و تنوع مختلفی تولید می شود شما می توانید از شکل های استوانه، چهارگوش ،شش ضلعی ،برای این هدف استفاده کنید
محصول تولید شده در مجموعه زرین پک که مناسب جار کیک می باشد در دو قطر ۸ سانت و هفت سانت تولید می شود و این شیشه ها به صورتی تولید شده است که حجم محتویات  مناسب یک نفر می باشد.

توجه بفرمایید محصول استوانه با دهانه 8 سانت و ارتفاع 7 سانت بهترین پیشنهاد می باشد به دلیل دهانه مناسب این محصول که به راحتی می توان از ان استفاده نمود .

نمونه کیک و دسر درون شیشه ها
نمونه کیک و دسر درون شیشه ها

یکی دیگر از مزایای استفاده از جار کیک استفاده از تزیینات بر روی بدنه این شیشه ها می باشد شما می توانید به کمک رمان یا اگر این محصول را برای مناسبت خاصی مانند عروسی تولد سالگرد ازدواج یا مراسمات دیگر مورد استفاده قرار می دهید با چاپ یک استیکر و چسباندن آن بر روی بدنه این شیشه های جار کیک سبب زیباتر شدن مراسم خود شوید
شما که برای درست کردن کیک وقت زمان و هزینه راصرف می کنید ولی چه بهتر است به جای آنکه مانند تصویر زیر کیک را درست کنید همین کیک را درون این ظروف بسیار زیبا درست کنید که به مهمانی شما جلوه زیبا تر و لاکچری تر دهد

نمونه کیک درست شده معمولی
نمونه کیک درست شده معمولی

برای تزئین می توانید از درب های رنگی موجود که به نوع رنگ دسر یا شکلات یا رنگ کیک که درون این محصول درست کرده اید استفاده کنید یا قبل ار درست کردن محتویات داخل رنگ درب را که به رنگ قرمز طلایی و مشکی و نقره ای وجود دارد انتخاب کنید . یا از چاپ یک عدد کارت پستال کوچک که توسط یه رمان نازک رنگی یا یگ کش  پوشش دار طلایی استفاده کنید .

این محصول در مجمعه زرین پک با توع زیاد وجود دارد برای دیدن اطلاعت بیشتر می توانید به فروشگاه سایت مراجه کنید و یا برای مشاوره با کارشناسان ما در زمان تایم اداری تماس یا برای انها پیام ارسال کنید .

نمونه محصول زرین پک
نمونه محصول زرین پک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *