بسته بندی, جار شیشه ای ویژه بسته بندی عسل

قیمت جار کیک

نمونه شیشه های درب کانتینری استفاده شده برای جارکیک (قیمت جاز کیک در فروشگاه زرین پک)

قیمت جار کیک

اگر به دنبال بهترین قیمت جار کیک در بازار تهران هستید مجموعه زرین پک با تولید و ارائه بهترین جار کیک ها و بهترین قیمت می توانند به شما کمک کند.

جار کیک های تولیدی در مجموعه زرین پک با درب فلزی و مدل کانتینری تولید و عرضه می گردد.

همانطور  که می دانید برای این جار کیک ها می توان از درب فلزی معمولی و درب فلزی پیچی که به مدل کانتینری معرف می باشد استفاده نمود .

مشکلات استفاده از محصول درب فلزی برای درست کردن کیک و دسر 

درب فلزی پیشنهاد نمی گردد چون هنگام باز شدن درب کیک توسط مهمان ها احساس باز شدن درب مربا و ترشی به مهمان ها دست می دهد و از نظر لوکس بودن ارزش کار کاسته می شود و حتی در اثر انبساط و انتقباض در جار کیک به راحتی باز نمی شود.

شیشه درب کانتینری که برای درست کردن کیک  مورد استفاده قرار می گیرد احساس لوکس بودن و لذت بخش بودن هنگام استفاده به مهمانان  را می دهدتفاوت  این دو مدل از شیشه ها فقط در قیمت جار کیک می باشد که این تفاوت خیلی زیاد نمی باشد و حدود 20 تا 30 درصد می باشد که در مجموع رقم قابل توجهی نخواهد بود پس ما به شما پیشنهاد می کنیم از شیشه های در ب کانتینری برای این منظور استفاده نمایید .

نمونه شیشه های درب کانتینری استفاده شده برای جارکیک (قیمت جاز کیک در فروشگاه زرین پک)
نمونه شیشه های درب کانتینری استفاده شده برای جارکیک (قیمت جاز کیک در فروشگاه زرین پک)
شیشه جار کیک درب فلزی
شیشه جار کیک درب فلزی

روش استفاده از جار کیک

جنس این این محصولات از شیشه می باشد شیشه نسبت به حرارت حساس می باشد البته منظور از حرارت حرارتی می باشد که یک باره به این شیشه ها وارد شود شما قبل از استفاده از این محصول اگر قرار است داخل گرما از آن استفاده شود ابتدا به کمک بخار دادن به آن دمایی آن را بالا ببرید بدین صورت که از یک ظرف که که داخل آن اب ریخته شده و بر روی گرما قرار دارد استفاده کنید سپس با قرار دادن یک توری یا آبگش فلزی بر روی دهانه که بخار از آن خارج می شود شیشه ها را به مدت چند دقیقه درون آن چیده تا گرم شود سپس مواد داخ را درون آن ریخته یا اقدام به گرم کردن مستقیم آن درون آب جوش نمایید

قیمت جار کیک در مجموعه زرین پک به دو صورت ارائه شده است قیمت عمده و قیمت خرده که در سایت زرین پک قسمت فروشگاه قابل مشاهده می باشد .

مدل های جار کیک تولیدی در مجموعه زرین پک

1- مدل شیشه گرد یا مدل استوانه درب کانتینری

2- مدل شش گوش درب کانتینری

3 مدل چهار گوش درب کانتینری

این سه مدل بیشترین کار برد را دارند از نظر قیمت  این محصولات تفاوت زیادی با یکدیگر ندارد و خیلی کم است .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *