ادویه

شیشه عسل صادراتی

بسته بندی در شیشه عسل صادراتی مدل کندو با درب چوبی

شیشه عسل صادراتی چه خصوصیاتی باید داشته باشد ؟

شیشه عسل صادراتی باید بتواند به عنوان یک ظرف که محصول شما را به ارزش افزوده بهتر به دست مشتریان برساند

ایران جز کشورهایی می باشد که مقدار بسیار زیادی عسل تولید می کند و به دلیل ماهیت جغرافیایی و اب و هوا و تنوع در گیاهان که دارد می تواند انواع مختلف عسل با خواص بسیار متفاوت را تولید کند و این محصول می توانند بهترین گزینه برای صادرات باشد .

در این جدول حجم تولید عسل را نشان می دهد با یک نگاه می توان دریافت که چه مقدار به شیشه عسل صادارتی داریم
در این جدول حجم تولید عسل را نشان می دهد با یک نگاه می توان دریافت که چه مقدار به شیشه عسل صادارتی داریم

محصول صادراتی همان طور که از اسم آن پیدا است باید داری این خصوصیات باشد که بتواند در بازار رقابتی جهانی حرفی برای گفتن داشته باشد .

شیشه عسل صادراتی

1 – مهمترین خصوصیات که باید داشته باشد شفافیت شیشه عسل می باشد شیشه ای که برای بسته بندی عسل صادراتی مورد استفاده قرار می گیرد باید شفاف باشد

2- استحکام : شیشه عسل صادراتی باید از استحکام لازم و ضخامت مناسب بر خوردار باشد تا هنگام حمل و نقل به آن آسیبی به آن نرسد و بتواند از عسل گران قیمت محافظت نمایید

3 – درب یکی از مسائل مهم در بسته بندی عسل می باشد چون هرچقدر از دربی استفاده شود که راحت تر باز و بسته شود و داری شکل زیباتر باشد جلب مشتری بهتر خواهد بود مانند شیشه های درب کانتینری مجموعه زرین پک می توانید برای دیدن آنها به فروشگاه سایت مراجعه کنید .

4- زیبایی : یکی دیگرا از پارامترهای مهم در شیشه صادارتی عسل زیبایی و خاص بودن آن می باشد . در برسی های که در سطح بازارهای جهانی انجام شده است شرکتهای موفق بودن که از نمونه شیشه های عسل با طرح های خاص استفاده کرده اند می باشد به طور مثال شرکت با لینک زیر در افریقایی جنوبی

https://www.ec21.com/product-details/100-Natural-Honey-for–10879592.html

دارای محصول درجه یک با ترکیب شیمیایی زیر می باشد این شرکت جز موفق ترین در دنیا می باشد به دلیل اینکه هم کیفیت و هم زیبایی در بسته بندی عسل را یکجا دارد

ترکیب شیمیایی عسل تولیدی این شرکت در زیر اورده شده است

نتایج آزمایش یک عسل صادراتی که باید برای ان یک شیشه عسل صادراتی خوب انتخاب شود
نتایج آزمایش یک عسل صادراتی که باید برای ان یک شیشه عسل صادراتی خوب انتخاب شود
نمونه شیشه عسل صادراتی
نمونه شیشه عسل صادراتی

شیشه عسل صادراتی باید این قابلیت را داشته باشد که بتوان به راحتی بر روی آن یک برچسب زیبا با اطلاعات کامل عسل را قرار داد همینطور درب آن را بتوان به راحتی پلمپ و اطلاعات آن را بر روی برچسب روی درب با جت پیرینت زد هر چقدر اطلاعات کامل تر بر روی شیشه عسل که قراراست صادر شود کامل تر باشد موفقیت بیشتر خواهد بود

حتما اطلاعاتی که قرار است بر روی شیشه عسل قرار گیرد با کیفیت بالا تر چاپ شود بهتر می باشد به هیچ عنوان استفاده از برچسب که کیفیت چاپ آن کم است نباید استفاده شود .

هنگام بسته بندی محصول صادراتی به هیچ عنوان از کیفیت بسته بندی کم نکنید چون در دنیا بسته بندی یکی از مسائل بسیار مهم می باشد .

یکی از محصولات که در دنیا از طرفدار بالایی برخوردار است شیشه مدل کندو می باشد این مدل از شیشه ها بسیار زیبا می باشد و به شکل کندو عسل می باشد و به راحتی می توان اطلاعات لازم را بر روی ان قرار داد و در وزن های 500و 1000 گرمی تولید می شود و می توان در کنار ان از یک قاشق چوبی استفاده نمود .

شما می توانید این محصول را در ظرف پلاستیکی یا پت بسته بندی نمود البته در بعضی از کشورها این نوع از بسته بندی از طرف دار کمتری برخوردار است به دلیل حمایت از محیط زیست ولی شیشه به راحت می توان باز یافت و به محیط زیست هیچ آسیبی نمی رسد .

در تصویر زیر یک نونه از این بسته بندی را مشاهده می کنید که در ظرف مدل کندو بسته بندی انجام شده است و برای زیبا تر شدن آن از یک درب چوبی استفاده شده است البته در زیر آن درب فلزی بسته شده و بر روی آن از درب چوبی که با روش cnc  چوب تولید شده است تولید شده است .

بسته بندی در شیشه عسل صادراتی مدل کندو با درب چوبی
بسته بندی در شیشه عسل صادراتی مدل کندو با درب چوبی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *