جار شیشه ای ویژه بسته بندی عسل

مرکز خرید عمده جار شیشه ای عسل

جار شیشه ای ویژه بسته بندی عسل

یکی از احتیاجات اصلی تولید کنندگان عسل مرکز خرید عمده جار شیشه ای عسل برای صادرات می باشد

در دنیای کنونی جار شیشه ای که برای عسل مورد استفاده قرار می گیرد بسیار متنوع می باشد اما تولید کننده عسل باید بتواند به راحتی مرکزی را که به صورت تخصصی در زمینه تولید و فروش انواع جار شیشه ای عسل برای صادرات فعالیت میکند را پیدا کند و بتواند از مشاوره آن استفاده نمایند.

عسل ایران

همانطور که میدانید ایران به دلیل تنوع جغرافیایی و اقلیمی متفاوتی که دارند انواع مختلفی ازعسل را تولید می کند و عسل ایران جزو باکیفیت ترین عسل های دنیا می باشد ولی مشکل اصلی تولید کنندگان این محصول در ایران جار شیشه ای عسل برای صادرات می باشد مجموعه زرین پک با اقدام به تولید شیشه های مناسب جهت صادرات و فروش این محصول  در بازارهای داخلی و خارجی توانسته است سهم چشمگیری را در حل این مشکل تولید کنندگان  انجام دهد.

مرکز خرید عمده جار شیشه ای عسل برای صادرات
مرکز خرید عمده جار شیشه ای عسل برای صادرات

مرکز عمده جار شیشه عسل برای صادرات در مجموعه زرین پک می تواند به شما مشاوره های مناسبی جهت بسته بندی عسل خود ارائه دهد  شیشه های عسل تولیدی در مجموعه زرین پک با شکل و تنوع زیادی که دارند میتوانند هر خواسته ای را پوشش دهد و شما می توانید بهترین شیشه را با بهترین کیفیت از ما تهیه کنید.

کشورهای خریدار عسل ایران

قبل از هر چیز باید بدانیم بیشترین کشور هایی که تقاضای خرید عسل ایران را دارند کدام یک از کشورها می باشد تا بر اساس سلیقه آنها شیشه مناسب و بسته بندی مناسب جهت فروش در کشورهای هدف را تهیه کنیم.

کشورهای متقاضی خرید عسل ایران
۱_عراق
۲_بحرین
۳_عمان
۴_امارات متحدعربی
۵_روسیه
۶_اذربایجان
۷_کویت

این کشورها بیشترین درخواست برای خرید را از ایران دارند تجار ایرانی در این کشورها برای معرفی محصول ایرانی  بسیارتلاش نموده اند و مردمان این کشورها محصول ایزان را به خوبی می شناسند و این یک فرصت می باشد .

مرکز عمده جار شیشه ای عسل برای صادرات

در مجموعه زرین پک اقدام به تولید وفروش شیشه های عسل نموده است این محصولات به دو صورت عرضه می‌شود نمونه از شیشه ها که به صورت تولید عمومی می باشد یعنی اینکه این شیشه ها همیشه تولید و در دسترس می باشند و تولید کننده بر اساس نیاز خود می تواند اقدام به تهیه آن‌ها نماید که در زیر لیست این شیشه ها آورده شده است اما اگر تولید کننده بخواهد با اسم و برند خود را بر روی شیشه عسل حک کند می تواند با سفارش اختصاصی و تولید قالب مخصوص با نام خود اقدام به تولید شیشه نماید مجموعه زرین پک توان این کار را دارد که بر اساس سفارش مشتری اقدام به تولید شیشه نماید.

محصولات تولیدی که همیشه در دسترس شما می باشند 

جار شیشه ای عسل 🍯 که به صورت عمومی تولید می شود و همیشه در دسترس می باشد به شرح زیر می باشد

۱_ مدل استوانه
۲_مدل شش گوش
۳_مدل چهار گوش
۴_مدل مکعب
۵ _مدل کندو
۶_مدل الماس
۷_مدل خاویاری
۸_مدل تستر های عسل جهت تبلیغات عسل کاربرد دارد

برای دیدن محصولات به لینک زیر مراجع کنید

جار شیشه استوانه ای قطر 7 ارتفاع 20 با درب کانتینری 68

جار شیشه شش گوش قطر 7 ارتفاع 20 با درب کانتینری 68

جار شیشه چهار گوش ساده ضلع 7 ارتفاع 21 با درب کانتینری 68

مرکز خرید عمده جار شیشه ای عسل برای صادرات اماده مشاوره دادن به شما عزیزان می باشد به طور رایگان از طریق واتساپ موجود در سلیت در خدمت شما عزیزان هستیم

جار شیشه عسل یک کیلو مدل الماس با درب کانتینری 88

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *