شمع سازی

جار شمع سازی

نمونه شیشه شمع سازی و شیشه مناسب خرید شیشه شمع سازی

جار شمع سازی

جار شمع سازی  شیشه های می باشد که برای تولید انواع شمع های عطری و شمع های که برای گیفت استفاده می شود مورد استفاده قرار می گیرد

این محصولات بر اساس شکل و ابعاد های که دارند مورد استفاده قرار می گیرد به طور مثال مدل های که در تصویر زیر مشاهده می کنید برای گیفت مورد استفاده قرار  می گیرد .

جار شمع سازی تولیدی مجموعه زرین پک
جار شمع سازی

جار کلمه ای است که به محصولات که برای بسته بندی عسل مربا ترشی و غیره مورد استفاده می شود گفته می شود

جار ها بر اساس نوع موادی که از آن ساخته می شود دسته بندی می شود که معمول ترین آن پت یا شیشه می باشد محصول شیشه ای به خاطر نسوز بودن و مقاوم به حرارت بودن بیشترین کاربرد را برای شمع سازی دارد

معمولا از شکل و تنوع های زیادی برای شمع استفاده می کنند به طور مثال از مدل استوانه و شش گوش و مستطیل بیشتر استفاده می شود که این موضوع کاملا شخصی و سلیقه ای می باشد .

جار شمع سازی مناسبتی نوعی از جار می باشد که دارای حجم کمتری باشد چون تعداد که از آن برای مناسبت ها استفاده می شود بالا می باشد و هزینه که باید برای تهیه آن پرداخت شود باید مقرون به صرفه باشد معمولا از محصولاتی که حجم آن 40 تا 50 سی سی است استفاده می شود

جار شمع سازی به دلیل انکه می شود هم به صوردت درب دار هم بدون درب مورد استفاده قرار گیرد می تواند برای شمع های عطزی گزینه مناسبی باشد .

شما می توانید درون این محصولات از انواع پارافین استفاده نمایید اما استفاده از پارافین کریستالی که بعد از انجماد رنگ سفید برفی به خود می گیرد و شفافیت خوبی دارد بسیار مناسب تر می باشد .

اسانس های مورد استفاده در شمع عطری باید بسیار فرار می باشد باید از ظرف استفاده شود که درب دار باشد که بعد استفاده بشود درب آن را بست و زمان روشن بودن ان را باز کرد .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *