ادویه, بسته بندی, خشکبار

چاپ روی پاکت کرافت

چاپ بر روی پاکتکاهی سمت راست و چاپ بر روی پاک مالزی سمت چپ

چاپ روی پاکت کرافت

پاکت کرافت چیست ؟ و ایا می شود بر روی پاکت کرافت چاپ انجام داد

پاکت کرافت به محصولی گفته می شود که برای بسته بندی مواد غذایی و برای ساک دستی یا برای ارسال بسته مورد استفاده قرار می گیرد کفته می شود

چاپ روی پاکت کرافت یک روش معمول برای برند سازی می باشد.

ولی پاکت کرافت بر اساس جنس به دسته بندی های مختلف تقسیم می شود .

کلمه کرافت یک کلمه انگیلسی است که به کاغذ کاهی گفته می شود .به طور مثال از این ماده پاکت سیمان های کاغذی که روی ان چاپ انجام می شود می توان نام برد شاید یکی از رایج ترین کار برد پاکت کرافت باشد .(چاپ بر روی پاکت کرافت سیمان بسیار ساده و ارزان قیمت بود )

پاکت کرافت که از یک خمیر کاغذ کاهی ساخته می شود ولی این اصطلاح بر روی این پاکت ها ماندگار شد و جنس این پاکتها عوض شد ولی همچنان به آن پاکت کرافت کفته می شود

پاکتهای کرافت که قابلیت چاپ بر روی پاکت کرافت را دارند به دسته های زیر تقسیم شده است البته این دسته بندی بسیار محدود می باشد .

1 – پاکت کرافت زیب دار

2 – پاکت کرافت بدون زیپ

3 – پاکت کرافت پنجره دار

4 – پاکت کرافت بغل ساده

5 – پاکت کرافت بغل تاشو

یا بر اساس جنس دسته بندی شده است

1 – کرافت کاهی ساده

2- کرافت کاهی پنجره دار

3 – کرافت جنس مالزی که رنگ زرد رنگ و سبک تر هستند

4 – کرافت جنس متالایز ساده یا متالایز طلایی

5 – پاکت کرافت یک طرف شفاف

6 – پاکت کرافت کلاسه سفید

به طور کل دسته بندی پاکت های کرافت بسیار متنوع می باشد .

چاپ بر روی پاکت کرافت با روشهای مختلفی انجام می شود .

انتخاب نوع چاپ بر روی پاکت کرافت به عوامل زیادی بستگی دارد که در زیر به چند مورد مهم ان اشاره می شود

1 – تعداد پاکت که قرار است بر روی آن چاپ انجام شود ( به این نکته توجه داشته باشید حداقل تعداد که امکان چاپ بر روی آن وجود دارد می توانند از یم عدد تا بی نهایت باشد ولی در حال حاضر تعداد باید 1000 عدد باشد چون حتی اگر یک عدد سفارش چاپ داشته  باشید تعداد آن را هزار عدد محاسبه می کنند )

2 – تعداد رنگی که قرار است بر روی آن چاپ انجام شود . اگر تعداد رنگ بیش از دو سه عدد باشد بهتر است از چاپ با سیلتدر و اتومات استفاده شود البته در این روش چاپ باید تعداد بالا یا بیش از یک تن باشد .

3 – شکل یا تصویر که قرار است چاپ شود شکل های پیچیده بهتر است با روش اتوماتیک چاپ بر روی ان انجام گردد.

حال بر اساس عوامل بالا انتخاب روش چاپ بر روی پاکت کرافت انجام  می شود

روش چاپ سیلک یکی از راحت ترین و ساده ترین و ارزان ترین روش چاپ می باشد این روش بسیار راحت و هزینه بسیار کمی دارد و حداقل سفارش این روش 1000 عدد می باشد .

روش چاپ اتو ماتیک  کیفیت بسیار بالا دارد ولی هزینه ابتدایی که برای ساخت سیلندر چاپ و اماده سازی غلطک های چاپ دارد بالا می باشد و برای تعداد بالای چلپ مناسب است .

 

پاکت کرافت

تب خالی. صفحه را برای افزودن محتوا ویرایش کنید.

در ادامه نمونه ای از چاپ بر روی انواع پاکت های کرافت را مشاهده می کنید .

در تصاویر زیر این مدل از چاپ به روش سیلک  که ساده ترین روش است انجام شده در این روش معمولا از یک رنگ یا دو رنگ استفاده می شود و عبارات و تصاویر ساده انتخاب می شود ولی این نکته را باید کفت ایم روش از چاپ بسیار ارزان قیمت و کاربردی و سریع می باشد

چاپ بر روی پاکت کرافت کاهی پنجره دار
چاپ بر روی پاکت کرافت کاهی پنجره دار
پاکت کرافت زیپ دار 40×30

در تصاویر بالا نمونه پاکت کرافت ساده زیپ دار که داری پنجره مستطیل شکل است را مشاهده می کنید در کنار یک دیگر که بر روی ان چاپ انجام شده است

چاپ بر روی پاکتکاهی سمت راست و چاپ بر روی پاک مالزی سمت چپ
چاپ بر روی پاکتکاهی سمت راست و چاپ بر روی پاک مالزی سمت چپ

در تصاویر بالا دو نمونه از چاپ بر روی پاکت کرافت جنس کاهی با پنجره ساده مستطیل سمت راست و سمت چپ تصویر کرافت که رنگ زرد تر دارد که به کرافت مالزی نعروف است قابل مشاهده است .

چاپ بر روی پاکت گلاسه سفید
چاپ بر روی پاکت گلاسه سفید

در تصویر بالا نمونه ای از چ ا پ بر روی پاکت کرافت گلاسه سفید که داردی زیپ در روی درب و پنچره مستطیل بر روی ان را مشاهده می کنید . این نوع از کرافت گلاسه برای چاپ بسیار عالی می باشد . رنگ سفید زمینه کنتراست یا تفاوت رنگ بسیار زیبایی ایجاد می کنند همچنین گلاسه بودن محصول به کیفیت کار و رنگ کمک زیادی می کند همچنین محصول درون ان به زیبایی دید می شود بخصوص برای بسته بندی ادویه و رنگ سفید احساس تمیزی و بهداشتی بودن محصول را می رساند .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *