پت ادویه 80 گرمی

برای بسته بندی ادویه در وزنهای مختلف روشهای مختلف وجود دارد انتخاب روش به پارامترهای زیادی بستگی دارد که در زیر به ترتیب به چند نمونه از آن اشاره می شود و در ادامه در مورد پت ادویه 80 گرمی توضیحات کامل ارائه می شود .

موارد که باید در انتخاب نوع بسته بندی ادویه مورد توجه قرار گیرد به شرح زیر می باشد

1 – نوع ادویه

نوع ادویه در انتخاب ظرف مناسب جهت بسته بندی بسیار مهم می باشد یه طور مثال بسیاری از ادویه ها نباید در معرض نور مستقیم خورشید قرار بگیرند و بهتر است به آن نور برخورد نکند مانند انواع فلفل های سیاه چون نور خورشید باعت از بین رفتن عطر ادویه می شود به دلیل وجود اشعه مادون قرمز و ماورابنفش بهتر از از نوع بسته بندی استفاده شود که از برخورد نور مستقیم خورشید با ادویه کاملا جلو گیری شود .

2 – زیبایی در بسته بندی

در صنعت بسته بندی زیبایی یکی از مهم ترین فاکتورها درا انتخاب نوع بسته بندی می باشد. در قفسه رنگارنگ ادویه ها بسته بندی و برندی موفق است که بتواند جلب توجه در لحظه اول نماید تا بتوانند گوی سبقت را از رقبا برباید.

3 – سهولت در استفاده از ادویه

یکی از دغدغه مصرف کننده ادویه ها نحوه بسته بندی می باشد که مصرف کننده بتوانند به راحتی از ان استفاده و دوباره درب آن را ببندد معمولا ادویجات که در وزن های کمتر از 100 گرم بسته بندی می شود باید به طریقی بسته بندی شود که خود ظرف ادویه بتواند نیازهای مصرف کننده را براورد نماید و هنگام استفاده حجم مصرف ادویه قابل کنترا باشد و بعد از استفاده درب ان به راحتی بسته شود و ادویه از درب آن به بیرون نریزد چون اگر این شرایط را نداشته باشد سبب می شود که محل نگهداری ادویه کثیف شود و چون شستشو ان محل بسیار سخت است پس مصرف کنند تمایل به خرید مجدد آن ظرف ندارد و در خرید دوباره محصول شما انتخاب نمی گردد.

4 – بهداشتی بودن پت ادویه 80 گرمی یا 100 گرمی

ظروف ادویه باید کاملا بهداشتی و از ورود رطوبت به درون محصول جلوگیری کنند

5 – یکی از  نکات کلیدی پت بسته بندی ادویه 80 گرمی قابل استفاده بودن مجدد برای مصرف کننده می باشد

اگر ظرف شما این قابلیت را داشته باشد که بشود دوباره آن را شارژ کرد یا بهتر بگویم درب آن پرسی نباشد و قابل باز و بسته کردن یا پیچی باشد بهتر است در نگاه اول به ضرر تولید کننده می باشد که درست است  اما در دراز مدت سبب می شود که محصول شما برای مصرف کننده شناخته شود و ظرف یا بهتر است بگوین پت ادویه 80 گرم در پیچی شما بعد از چند بار استفاده خراب خواهد شد ولی مصرف کننده دوباره از محصول شما استفاده خواهد نموده بع دلیل اشنایی و عادت کردن به ظروف که شما برای بسته بندی از آن استفاده نموده اید در اصل پت ادویه شما یکبار مصرف است و بعد از تمام شدن باید بیرون انداخته شود البته این محصول قابلیت باز یافت را دارد

در ادامه شما را با چند نمونه از پت ها ی بسته بندی ادویه اشنا می کنم

پت ادویه 80 گرمی مدل برفود با درب سه وضعیتی چرخشی

این محصول مناسب 80 تا 100 گرم ادویه می باشد که درب ان داریی سه وضعیت جهت پاشش ادویه را دارد .

1 – یکی برای ریز پاشی برای ادویه های مانند زرد چوبه و ادویه های مناسب است که اسیاب شده یا اینکه باید بسیار کم استفاده شود

2 – سوراخ های کمی درشت تر برای ادویه های درشت مانند پودر سماق یا دانه های مانند کنجد

3 – و شیار که بسیار درشت است و معمولا برای سبزیجات ریز یا خرد شده خشک مانند نعناع یا پونه مناسب است . در ادامه تصویر این نوع از درب پیچشی مناسب پت های 80 گروی ادویه را مشاهد می کنید .

درب نمک پاش سه حالته
پت ادویه شفاف مدل "برفود" استوانه ای 80 گرم
پت ادویه شفاف مدل "برفود" استوانه ای 80 گرم

مدل دیگر از این پت 80 گرمی ادویه مدل ادویه کامل می باشد

این ظرف داری انتهای خمره ای شکل است و شما می توانید برچسب مشخصات خود را دور گلویی این ظرف بزنید در ادامه تصویر ان را مشاهده می کنید

پت ادویه شفاف مدل "ادویه کامل" 80 گرم
خانه
فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من