بسته بندی, شیرینی

قوطی فلزی شیرینی

بسته بندی شیرینی

معرفی قوطی فلزی شیرینی و کاربرد آن برای بسته بندی شیرینی خانگی و گزینه عالی برای بسته بندی شیرینی صادراتی:

قوطی فلزی شیرینی یکی از ابزارهای لازم جهت بسته بندی شیرینی های خشک و خانگی و صادراتی می باشد.

در بسته بندی شیرینی که به صورت خشک تولید شده است  شما می‌توانید از این قوطی های فلزی استفاده نمایید.

این قوطی های فلزی درسایز و ابعاد مختلف تولید می شوند همچنین با طرح و نقش های مختلفی که بر روی بدنه فلزی این قوطی ها چاپ شده است می تواند به بسته بندی شیرینی شما جلا و زیبایی خاصی بدهد

همچنین بسته بندی شیرینی در قوطی فلزی به دلیل استحکامی که بدنه آن دارد می تواند در حمل و نقل و صادرات و ارسال با سیستم های پست مقاومت خوبی را از خود نشان دهد

مزیت این نوع از بسته بندی شیرینی

قیمت های مناسب قوطی فلزی شیرینی خود یکی از مزیتهای این نوع بسته بندی شیرینی می باشد و به دلیل یکبار مصرف نبودن این نوع بسته بندی، مشتری از  شیرینی شما استقبال بیشتری می کند و راضی به پرداخت مبلغ بیشتری می باشد.

به دلیل آنکه بعد از استفاده از شیرینی می تواند از قوطی های فلزی زیبا به عنوان یک ظرف جهت نگهداری زیورآلات یا لوازم خواص که مد نظر مشتری است مورد استفاده قرار گیرد.

این نوع قوطی های فلزی به دو صورت تولید می شود یکی از آنها دارای درب بدون پنجره می باشد و مدل دیگری آن دارای یک پنجره است که محصول شما یا شیرینی شما از داخل آن به راحتی قابل مشاهده می باشد.

 شما می توانید از هر دو مزیتی که درب این نوع از قوطی های فلزی شیرینی دارند استفاده کنید.

یکی دیگر از مزیت های استفاده از این نوع قوطیهای فلزی در بسته بندی شیرینی آن است که محدودیت در تعداد سفارش ندارند و شما به هر تعداد که نیاز دارید می توانید سفارش داده و از آنها استفاده نمایید.

شما برای چاپ جعبه های شیرینی باید از تیراژهای بالا استفاده نمایید ولی این قوطی های فلزی شیرینی با تعداد کم نیز قابل تهیه کردن میباشد و افرادی که در منزل یا کارگاه های کوچک اقدام به تولید شیرینی های خانگی می نمایند می توانند شیرینی های خود را در آن بسته بندی نمایند

بسته بندی شیرینی
بسته بندی شیرینی

ابعاد قوطی فلزی شیرینی و شکل های آن

این قوطی های فلزی در ابعاد و شکل های مختلف وجود دارد.

شما میتوانید از ابعاد مستطیل مربع یا دایره ای استفاده نمایید البته این ظرف ها می توانند به جز شیرینی برای انواع پولکی، پشمک یا نقل و شکلات نیز مورد استفاده قرار گیرد.

بسته بندی شیرینی و پشمک یا پولکی می تواند به صورت همزمان در این ظرف ها انجام گردد و مشتری با خرید یک قوطی فلزی شیرینی سه محصول شما را همزمان تهیه نماید.

از مزیت های دیگر این نوع از بسته بندی شیرینی می توان به لوکس بودن آن اشاره نمود .

هچنین شما می‌توانید اطلاعات خود را به راحتی در زیر این قوطی های فلزی شیرینی چاپ و به بسته بندی خود اصالت ببخشید.

این قوطی های فلزی شیرینی یک مزیت دیگر دارند که می توان آن را برای کادو دادن به راحتی پست نمایید بدون آنکه به محصول داخل آن آسیب برسد.

در صورتی که این امکان برای جعبه های شیرینی مقوایی وجود ندارد.

یکی دیگر از مسائل مهم در بسته بندی شیرینی ماندگاری بالای شیرینی می باشد شما می توانید با استفاده از یک شیرینگ‌، این قوطی های فلزی را شیرینگ نموده و از رسیدن هوا به شیرینی درون آن جلوگیری نمود و عمر مفید آن را افزایش داده و مشکل عدم ماندگاری شیرینی را که در جعبه های مقوایی وجود دارد برطرف نمود.

بسته بندی شیرینی خانگی در قوطی فلزی طرح خاتم
بسته بندی شیرینی خانگی در قوطی فلزی طرح خاتم

روش تولید قوطی فلزی

روش ساخت این محصول اول به این صورت است که ابتدا ورق ان برای رنگ شدن به چاپخانه ارسال می‌شود

بعد از انتخاب رنگ و مدلی که قرار است بر روی این محصول چاپ شود عملیات چاپ  و پوشش دادن آن انجام می شود بعد از انجام این مرحله از کار مرحله بعدی برش ورق ها توسط قالب های مخصوص برش ورق می باشد

بعد از برش ورق ها نوبت به شکل دادن ورق ها در قالب های کشش می باشد و بعد از این مرحله آماده فرم دادن به ورق های برش داده شده که می شود پس از فرم دادن این مرحله مرحله نصب ورق شفاف بر روی درب آنها می شود

اگر محصول ما این ورق را نداشته باشد مرحله تولید یک مرحله کمتر خواهد شد ولی اگر این مرحله را داشته باشد پس از نصب قسمت شفاف بر روی درب این محصول عملیات کنترل کیفیت انجام می‌شود و پس از تایید کیفیت آماده برای بسته بندی در جعبه های مخصوص می شود

بعد از بسته بندی آماده ارسال به بازار خواهد بود اگر مشتری درخواست کند که اطلاعات کسب و کار خود بر روی بدنه این ورق ها چاپ شود بعد از طراحی و ساخت کلیشه برای چاپ این اطلاعات بر روی بدنه یا در زیر این محصول چاپ می گردد.

بهداشت ظرف شیرینی

قوطی فلزی  از لحاظ بهداشتی یک گزینه بسیار خوب می باشد به دلیل آنکه از یک پوشش درون قوطی استفاده شده است سبب افزایش بهداشت این محصول شده  و شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده و کد بهداشتی بگیرید.

کد بهداشتی خود یکی از مشکلات صنعت بسته بندی شیرینی می باشد قوطی های فلزی شیرینی این مشکل را به راحتی حل نموده است.

این محصول دارای طرح و رنگ مختلف می باشد.

رنگ های این قوطی ها معمولاً برگرفته شده از نقوش و طراحی های ایرانی می باشد که این خود سبب اصالت بخشیدن به محصولاتی که قرار است در آن بسته بندی شود شده است.

قوطی فلزی  علاوه بر اینکه برای محصولاتی که گفته شد مورد استفاده قرار می گیرد می تواند برای دسته بندی انواع گز ها نیز مورد استفاده قرار گیرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “قوطی فلزی شیرینی

  1. 09136694785 گفت:

    سلام کاش قوطی ها سرش طلقی نبود

  2. zarinpack_admin گفت:

    مدل بدون طلق هم به سفارش مشتری تولید می شوند ولی تیراژ سفارش باید زیاد باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *