شمع سازی

قوطی فلزی ساده

نمونه کاربرد قوطی فلزی ساده طلایی برای شمع سازی

قوطی فلزی ساده

قوطی فلزی ساده از از پرمصرف ترین ظرف ها برای بسته بندی می باشد. از آن برای صنایع آرایشی بهداشتی، صنایع دارویی، غذایی ،صنایع تزیینی ،صنایع بسته بندی لوازم  ادوات شکار و ماهیگیری مورد استفاده قرار می گیرد به طور مثال میتوان با چاپ لوگو بر روی این ظروف یک محصول با برند اختصاصی تولید بسته بندی و روانه بازار نمود.

کاربردهای قوطی فلزی ساده
با توجه به شکل ساده  و جنس خوب و فلزی بودن این محصول و مقاوم بودن آن در مقابل خوردگی به خاطر پوششی که  بر روی آن و درون آن مورد استفاده قرار می گیرد در صنایع به صورت فراوان مورد استفاده قرار می گیرد.

۱_ صنعت بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی

از این محصول برای بسته بندی انواع ژل ها آرایشی پودرهای  و کرم ها انواع صابون ها و و لوسیون ها یا موادی که به صورت قرص یا پودر میباشند مورد استفاده قرار می گیرد صنایع آرایشی می تواند از قوطی فلزی در سایز های مختلف استفاده نماید مانند تصویر زیر

نمونه کاربرد قوطی فلزی برای بسته بندی کرم های ارایشی بهداشتی
نمونه کاربرد قوطی فلزی برای بسته بندی کرم های ارایشی بهداشتی

کاربرد قوطی فلزی ساده برای بسته بندی ها و زعفران

همانطور که می دانید ایران یکی از کشورهای بزرگ تولید کننده زعفران در جهان می باشد و صادرات زعفران ایران به جهان زیاد است. برای صادرات زعفران نیاز به یک بسته بندی بسیار مناسب و زیبا داریم.

بسته بندی باید دارای چه خصوصیاتی باشد به شرح زیر

زیبایی و دوام و سبک بودن از مشخصات این نوع از دسته بندی باید باشد همچنین قابلیت تزیین کردن آن باید وجود داشته باشد.

قوطی فلزی ساده می تواند یکی از این گزینه ها باشد به دلیل وزن کم، رنگ زیبای آن و قابلیت تغییر رنگ آن به دلخواه مشتری همچنین بسته بندی مناسب و و تزیین آن با انواع برچسب های بسیار زیبا این محصول را برای هرچه بهتر دیده شدن زعفران ایرانی مناسب تر نموده است.

همچنین شما می‌توانید این نوع از قوطی فلزی ساده را در پک های چند عددی قرار داد و و جهت فروش در فروشگاه ها مورد استفاده قرار دهید که در ادامه تصاویری از این نوع از کاربرد این محصول را مشاهده می کنید.

بسته بندی هل در قوطی فلزی ساده

هل محصول کشور هندوستان می باشد و به عنوان یک طم دهنده اصلی در ایران مورد مصرف قرار می گیرد به عنوان مصال در انواع شیرینیجات و چایی و بستی کار برد دارد

اگر ما از این ظروف برای بسته بندی هل استفاده کنیم علاوه بر حفظ بو و عطر ان از رسیدن نور به هل جلوگیری می نمایید و به ماندگاری کیفیت ان کمک می کنند .

بسته بندی هل
بسته بندی هل

استفاده در صنعت خوش مزه شیرینی و شکلات

از قوطی های فلزی ساده می توان برای بسته بندی انواع شکلات،اسمارتیز،شیرینی  استفاده نمود این ظروف با ابعاد و شکل که دارند یکی از گزینه های مناسب برای بسته بندی این محصولات به ویژه انواع خوشبوکننده های دهان آدامس و غیره می باشد.

قوطی فلزی ساده برای بسته بندی شیرینی و شکلات
قوطی فلزی ساده برای بسته بندی شیرینی و شکلات

شمع سازی
صنعت شمع سازی یکی از صنایع بزرگ در ایران می باشد

شمع در تمام مناسبت های ایران و جهان مورد استفاده قرار می گیرد شمع ها می توانند برای انواع اهداف مورد استفاده قرار گیرد به طور مثال

برای زیبا کردن یک مراسم تولد، برای آرامش در یک مراسم ختم ،برای روشنایی و ایجاد بوی خوب در منزل می تواند مورد استفاده قرار گیرد شمع های عطری و شمع های تزیینی یکی از پرمصرف ترین شمع ها در ایران می باشد قوطی های فلزی ساده برای ساخت این شمع ها بسیار کاربرد دارد به خصوص برای شمع های عطری که نیاز به محافظت از شمع در مقابل ورود و تماس هوا دارند این محصول بسیار مناسب می باشد در قطر و سایزهای مختلف تولید و به بازار عرضه می شود و شما می توانید بر اساس نیاز خود از این ظروف استفاده نمایید در ادامه چندین تصویر از کاربرد این محصول را برای ساخت شمع مشاهده خواهید نمود برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران ما در تماس باشید یا به فروشگاه سایت مراجعه نمایید

نمونه کاربرد قوطی فلزی ساده طلایی برای شمع سازی
نمونه کاربرد قوطی فلزی ساده طلایی برای شمع سازی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *