بسته بندی, زعفران

معرفی کامل برچسب بسته بندی زعفران

برچسب بسته بندی زعفران

 معرفی کامل  چاپ برچسب بسته بندی زعفران در تهران

معرفی کامل چاپ برچسب بسته بندی زعفران برای شما مثل یک شناسنامه می باشد .زعفران در ایران  و کشورهای حوزه خلیج فارس و تعدادی کشور اروپایی به عنوان ادویه یا به عنوان رنگ دهنده در محصولات آرایشی بهداشتی  ویا در صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

زعفران یک گیاه ناشناخته برای بسیاری از کشورهای دنیا می باشد و مردم کشورهای دنیا خیلی زیاداین ادویه را نمی‌شناسند

ما برای اینکه بتوانیم بسته بندی زعفران خود را به دست مصرف کننده نهایی در ایران و تمام جهان برسانیم نیاز به یک خلاقیت در بسته بندی زعفران داریم

بسته بندی های زعفران  موجود  در ایران به چند دسته تقسیم می شود این بسته بندی ها می تواند در بسته بندی های مقوایی یا کاغذی، بسته بندی های پلی کریستال، یا بسته بندی های  ظروف فلزی یا بسته بندی  ظروف شیشه انجام شود حال بعد از بسته بندی در این موارد گفته شده ما نیاز داریم از یک برچسب مناسب برای دادن اطلاعات به مصرف کننده استفاده نماییم.

هر چقدر برچسب مورد استفاده شده در بسته بندی زعفران شکیل و زیبا تر و طراحی مناسب تری داشته باشد سبب رساندن کلام شما به مشتری یا مصرف کننده نهایی می شود

 چاپ برچسب زعفران می تواند به صورت یک برچسب شفاف یا یک برچسب گلاسه یا به صورت یک برچسب شیرینگ شده بر روی محصولات قرار بگیرد.

چاپ یک روشی است که می تواند به شما بسیار کمک کنند تا حرفهای شما را به مشتزی نهایی برساند .

در اصل مثل شناسنامه شما می باشد که باید دقیق خوانا و اطلاعات واقعی را به مصرف کنند برساند .

نمونه برچسب زعفران و پاکت زعفران
نمونه برچسب زعفران برای بسته بندی زعفران

برچسب بسته بندی زعفران که بر روی محصولات شما قرار می گیرد علاوه بر اینکه سبب هویت دادن به محصول شما می شوند سبب جذب مشتری بیشتر برای محصول شما خواهد شد توجه کنید قبل از انتخاب برچسب بسته بندی زعفران به نوع ظرفی که قرار از زعفران در آن بسته بندی شود توجه کنید .

زعفران گیاهی است که همانطور که می دانید نسبت به رطوبت و نور مستقیم خورشید حساس می باشد و نوع ظرفی که برای بسته بندی زعفران انتخاب می کنید اگر قرار است در معرض نور خورشید و تابش آفتاب قرار بگیرد لازم است از یک نوع برچسبی برای آن استفاده نمایید که بتواند از آن در مقابل نور خورشید که دارای اشعه های مادون قرمز و ماورای بنفش می باشد جلوگیری کند و اجازه ورود این اشعه ها به داخل بسته بندی زعفران را ندهد

خیلی وقتها ظروف که ما برای بسته بندی زعفران از آن استفاده می کنیم شفاف هستند به دلیل آن که خیلی ما تمایل داریم زعفران درون بسته بندی خود قابل مشاهده باشد و مشتری بتواند محصول زعفران ما را ببیند حال اگر ما از این مزیت بخواهیم استفاده کنیم ولی به بحث تابش مستقیم نور خورشید به بسته‌بندی زعفران جلوگیری نکنیم سبب می‌شود محصول ما کیفیت خود را از دست بدهد و عطر و بوی خوبی که دارد را از دست داده و در اثر گذشت زمان تیره و رنگ تقریباً زرشکی سوخته به خود بگیرد

حال ما می توانیم با انتخاب یک برچسب مناسب ظرف زعفران که بر روی ظروف بسته بندی زعفران مورد استفاده قرار می گیرد از تابش مستقیم نور خورشید که حاوی اشعه مادون قرمز و ماورای بنفش می باشد به محصول خود جلوگیری نماییم.

تجربه سالیان ما می توانند رایگان در اختیار شما قرار بگیرد . برای کسب اطلاعات بیشتر با ما از طریق راهایی ارتباطی در سایت  ارتباط بگیرید و از تجربه ما استفاده کنید .

نمونه برچسب نا مناسب
نمونه برچسب نا مناسب

حال برای طراحی برچسب زعفران چه کار باید بکنیم.

ابتدا باید نوع ظرفی که قرار است زعفران در آن بسته بندی شود را مشخص نمایید توجه نمایید ظرفی را انتخاب نمایید که قابلیت زدن برچسب بر روی آن به خوبی انجام شود بعضی از ظروف زعفران مانند ظروف گوهر خیلی خوب نمی شود بر روی آن برچسب را چسباندن و شکل خیلی خوبی برای بسته بندی زعفرانی که قرار است بر روی آن برچسب بسته بندی زعفران قراربگیرد نیست

به دلیل شکل ظرف گوهر که دارای یک سطح چند وجهی می باشد و یا بعضی از از مدلهای ظروف بسته بندی زعفران خیلی مناسب نیستند.

پس اول قبل از اینکه بخواهید ظرف را انتخاب کنید به نوع سطوح ظرف توجه نمایید که ببینید آیا برچسب بر روی آن به خوبی قرار می گیرد یا خیر بعد از انتخاب ظرف توجه کنید که چه اطلاعاتی را میخواهید بر روی برچسب به مشتری بدهید و طراحی برچسب بر اساس شکل ظرف و که قراراست زعفران در آن به فروش برسد انجام شود برچسب به دلیل پایین بودن قیمت آن یکی از بهترین گزینه ها برای بسته بندی زعفران می باشد برچسب‌های زعفران می تواند به شکل های گوناگون تهیه و تولید شود.

نمونه برچسب
نمونه برچسب ظروف زعفران

برای ظروف شیشه های و پلی کریستال که برای بسته بندی زعفران مورد استفاده قرار می گیرد شما می توانید از دو نوع دو نمونه برچسب استفاده نمایید

برچسب شفاف یا برچسب گلاسه که دارای یک پوشش سلفونی بر روی خود می باشد استفاده نمایید برچسب ها در شکل اندازه و طراحی محدودیت ندارد و شما می توانید از برچسب های بسته بندی زعفران که دارای طلاکوب هستند استفاده نمایید یا از برچسب‌های زعفران که دارای برجستگی می باشند می توانید استفاده نمایید

ولی توجه کنید طراحی برچسب زعفران یکی از بهترین بازاریابی  برای شما می باشد چون برچسب با مشتری در نگاه اول ارتباط برقرار می‌کند بعد از برچسب خود زعفران با مشتری ارتباط برقرار می‌کند از طریق کیفیتی که دارد شما توجه کنید هر چقدر در انتخاب ظرف بسته بندی زعفران و برچسب مناسب زعفران استفاده مطلوب‌تری نمایید بیشتر می‌توانید مشتری را ترغیب به خرید محصول شما و از همه مهمتر در ذهن مشتری جاودان شدن را به شما هدیه می دهد.

نمونه برچسب شفاف و نونه برچسب گلاسه پشت چسب دار
نمونه برچسب شفاف و نونه برچسب گلاسه پشت چسب دار

یکی دیگر از مهمترین مسئله ها قیمت پایین برچسب بسته بندی زعفران می باشد

 شما می توانید با کمترین هزینه این برچسب ها را با نام و برند خود چاپ نمایید

برچسب های بسته بندی زعفران می تواند به شکل های گوناگون تهیه شود و فقط توجه نمایید در اولین بار چاپ برچسب به زعفران شما باید اگر از شکل های نامنظم استفاده می کنید یک قالب برش تهیه نمایید که فقط یکبار برای آن هزینه می کنید و می توانید با این قالب های برش یا اصطلاح تیغه های برش هزاران بار دیگر کار برش برچسب های خود را انجام دهید.

منظور از قالب تیغه هایی می باشد که توسط انها عملیات برش بعد از چاپ انجام می شود که شما باید یک بار برای آن هزینه پرداخت کنید .

نمونه برچسب طلا کوب
نمونه برچسب طلا کوب و ساده

در طراحی برچسب بسته بندی زعفران باید به نکاتی توجه نمایید.

یکی از مهم‌ترین نکات رنگ زمینه برچسب می باشد چون رنگ خود زعفران رنگ قرمز روشن می باشد یا در بعضی مواقع رنگ زرشکی روشن به خود گرفته باید زمینه برچسب بتواند با زعفران یک کنتراست مناسب رنگ ایجاد نماید.

تا برچسب و زعفران به خوبی دیده شود معمولا رنگ های زمینه سفید این کنتراست را به خوبی ایجاد می کند

 نوشته هایی که به رنگ مشکی بر روی سفید قرار دارد همراه گلهای بنفش زعفران که بر روی برچسب تعبیه می شود می تواند این کنتراست مناسب را ایجاد می‌کند که اگر بتوانید بر روی برچسب خود از رنگ های طلایی استفاده نمایید کنتراست که بین رنگ مشکی و طلایی بر روی برچسب بسته بندی زعفران ایجاد می شود.

می تواند خیلی بهتر بیننده را جذب خود نماید و نحوه قرار دادن اطلاعات بر روی برچسب ها باید به گونه ای باشد که قابل خواندن باشد اگر برچسب شما کوچک و دارای سطح مقطع کمی است سعی کنید از قرار دادن نوشته های زیاد و ریز بر روی آن جلوگیری نمایید و اطلاعات را به صورت جدول و خلاصه به مشتری ارائه دهید مانند مثلاً ارزش غذایی یا قرار است شرایط نگهداری را با اشکال موجود به مشتری القا نماید.

خیلی از برندهای معرف با هزینه های بسیار زیاد و تبلیغات که انجام داده اند توانسته اند معصولات با کیفیت معمولی را به عنوان محصول درجه یک بفروشند .